Sabtu, 22 Mac 2008

hari ujan

hari ni ujan lagi
aku mmg suke
bes
leh maen air ujan
tp x demam2
cume kne selseme saje

skrg
mmg x de life sangat
keje
stadi
itu je
x lupe
pamili tecinte
tade g mne2
x la busan sangat pon
leh tgk tv puas2
tgk anime smpai lebam
perghh
aku rse nk layan bailk cd2 aku
tp mcm malas
bilik?
mcm bese besepah
tp
yg paling bes
dpt hebpon baru
atun kasik
last year dapat sweater kaler pepel(bam2,bile mau kasik pulangkan gua punye swete?)

year before dat dapat kasut yang aku dah jahit 2 kali sbb senyumtp still mantap beb

ini je gambor yang aku ade
wakakakaka
ade lagi olang lain kasik
adiah las year

cawan spongebob tuh ana kasik lps balik germs(bukan adiah bday),patung frm iera
from lily(aku struggle mau amek gambor sme barang2 ni)
tenkiu gals
ade satu bracelet lily kasik
aku dah ilangkan


3 ulasan:

@tune® berkata...

eleh..nk mintak adiah bday lgaik arr th

helomynameisjaye berkata...

errr..mau apa dong?

suya berkata...

hihi manyak nye adiah dieeee
ngeeeeee

Feedjit