Isnin, 25 Februari 2008

its me

arinih aku ade test
system
aku x stadi
sbb x sempat
aku tawakal je
jumpe anom
dia bg soklan budak full time
ape lagi rejeki
goreng je lah
walopon ade kesalah kalkulation ke rumus ke,
kompiden aku hentam

certain pepel akan x dtg kelas kalu the nextnye ade test,kalu x prepare utk final pon x dtg amk exam,g amik mc
konon leh selamtakan ape yang patut
lantak koranglaaa

aku punye prinsip,stadi ke,x stadi,redaahhh je
lulus ke fail belakang cite,
kalu keje nk amek excuse je,mau lari saje,
baek jangan cite ngan aku,
aku x suke dengar dah sile blah dari pandangan aku
time kacih

3 ulasan:

@tune® berkata...

chaiyok!!!!
asalkna xblaja suku jln mcm kwn2 yg laen...
hek

suya berkata...

aku ske konsep redah itu..sbb aku pon salu buat

helomynameisjaye berkata...

ye.just face it!

Feedjit