Selasa, 12 Februari 2008

erk

pagi ni,aku antor kak su balek um
mase on de wei balik
aku nmpk ade ekside
bumper to bumper
mase g td pon aku nmpk
mase balik,baru nk kene tow

pas tu
lps je jambatan sunway
lps je subang,
right before shell
aku npk ade kete hyundai matrix berenti tepi,
pastu,nampak keta proton wira kaler biru tua dr lane tgh ke tepi
dalam hati aku
member keta matrix hyundai tu kot

pastu,
aku tengok
dia makin tepi,
cross depan aku
pastu makin tepi
maikn tepi
dasshhhhh
dia langgor divider belah kiri
aku cume tengok je
mamat muke cam cine,
tp rasenye cine
abes pintu kiri dia
kuat jugak laaa
aku lalu tepi dia
ingat nak tulun

tp x leh aku nk tulun,
sbb
sbb
aku x tahan mau buang ayor besau

hehehehehehe

smapi skrg aku tatau nape dia langgor divider tuh

5 ulasan:

suya berkata...

munkin die suke ngan devider tu

:: iera :: berkata...

sbb stereng dia hale ke kiri je..

@tune® berkata...

sbb...die xpenah langgar divider??

helomynameisjaye berkata...

die mabuk?
ilang fokus?
gilpren dumped?
kucing mati?
??die saje yg tau..huhu

chucky berkata...

kalu aku x kelam kabut,sure aku dah nyebok tepi keta die

Feedjit