Rabu, 6 Februari 2008

hak hak kahak

hak hak kahak

aku sms kelik
ajak bekpes skalik
die kate die cuti
aku makan sorang agik

hak hak kahak

ari ni g opis
tadek org
sume dah cuti
melayu pon cuti skalik
suke sungguh best sekalik

hak hak kahak

aku tanye mnger aku
mne sume org ni?
dia tanye x tau ke?
sume cuti g ganu
derang x ajak ke?
aku tekelu

hak hak kahak

member masuk opis
aku tanye
ko x g ganu ke?
dia kate die nk g tp sbb kene drive sorang
nnt dia rugi
jd dia x g
sbb member dia pon tade yg g
(oooo dah tau tp x mo ajak aku,)

hak hak kahak

korang nk tau apasal aku tulis cite ni
sbb sume yang g tu bukannye aku x knal,
opis mate la katekan
cume aku x jumpe sbb 2 bulan x balek opis
at least ajak la aku sekali ke ape ke
time dinner ajak2 ayam ke
tanye ke
cite2 sket ke

sume org pon tau,derang g ganu,cine kat opis aku pon tau
siap tanye lagik,apsal derang x ajak u?
x kan aku nk kate,aku x knal derang
member opis aku kate,derang sarapan same pg tadi kat bukit dukung
patut la x nk sarap ngan aku
x mo cite bocor
las2 bcor gak

hak hak kahak

x pe lah
agaknye derang pon tau,
aku ni miskin n tade duit
mcm mne nk g ngan derang
dah la tuh,aku ni x kewl lak tuh

x pe
ade ubi ade bas,
tade mase aku nk balas.

hak hak kahak

walopon jawapan aku kalu derang ajak ialah tidak pergi
at least tanye lah haku kan??
mungkin takut air liur derang terbuang dengan menyanye soklan yang sudah pasti jawpannye.
dan mungkin,derang x suke kan aku kot
sapelah yang sudi kawan ngan aku kan
dah la itam,
dll lagik lah tuh
malas nk kutuk diri sendirik

hak hak kahak
hak hak kahak
hak hak kahak

aku mmg perasan bes

7 ulasan:

@tune® berkata...

apelah sgt bekpes&g ganu ngan org yg xbes??ade pekdah ker??

suya berkata...

helehh!!!derang tu yg busok bau tengik itam cam tong dram mmg tak patut kwn ngan org camtuh
sbb ko bes...sbb tu kwn ngan aku je..nanti kite g ghana sesame ye

chucky berkata...

hak hak kahak

Lily Kay berkata...

lilek ek..
org camtu mmg x bape best..
takpe..
ko jgn lupa wat ekpresi muka yg aku dh ajar tuh.. praktis lagi tau utk persediaan jupe dorang nnt..

helomynameisjaye berkata...

biarkan mereka ki.
u owiz good on ur own.
sbb ko kan miss independent!yay!!

@tune® berkata...

yeah...prektis muke yg lily ajar...1,2,3...lapan lagi...

chucky berkata...

susaaaahhhh
hehehehe
tengs guys
jums g melake yeee

Feedjit