Rabu, 16 Januari 2008

tol & etc

tol dah naek
aku bengang la cam bese
tiap2 tahun pon aku bengang
ape la salahye
mcm aku kan
selalu gune tl
bg la voucher percutian ke
diskaun gune tol ke
ini x
makin buat aku pokai ade la
aku tau la kenaikkan tu utk pembangunan
buang skool fees etc,bla bla bla
tp aku dah sumbang,ape kate kate kerajaan pon sumbang laa sket
nyampah aku
minyak pon nk naek
aku nk cadangkan kat org kerajaan

kepada sesiape yg berkenaan,

silalah jual keta hybrid kat msia dgn harga yang berpatutan!!!!!! supaya bolehlah sambil kite x gune minyak yang mahal tuuuu,kite boleh selamatkan alam sekitar,
jgn lak jual keta tu mahal sangat,x mampu rakyat beli

kepada proton,design la keta hybrid utk pasaran tempatannn
ape gune subsidi kerajaan yg diberikan utk R&D,kan research & development,
bukan utk repair & damage!!!!!!

sekian wassalammm

4 ulasan:

suya berkata...

aku sokong!!!!!bantulah rakyat anda kami bkn slave

helomynameisjaye berkata...

ye betol.kalu proton tamo wat keta hybrid..
impot toyota prius iteww..
say yes for environmental cause!!!

@tune® berkata...

sokong!!!
lg nk election nih..
xgheti2 ker org kerajaan nk kasi rakyat senang...
nk menang praya x?

chucky berkata...

kenkadang aku x paham,
bodek la rakyat sket ye
ni kang kalu jd cam 13 mei bru tau

Feedjit