Khamis, 31 Januari 2008

Hospital Besa Tengku Ampuan Rahimah Klang-ngarut

aku g spital semalam,time lunch
carik paking,aku nmpk paking betingkat
aku pon paking la
dkt tkt 3
sbb

dah tulis camtuuu
aku turun
skalik guard cakap kat sini paking staff je
au cakap
pale hotak ko
tu yang korang tulis pelawat tu ape hal?
aku pon mengomel dlm bahasa tagalog yg aku sendirik tatau ape aku cakap
mengarut sungguh

aku turun nak carik balik mamat
tu
sib baek nmpk
trus aku amek gambor dia

(time ni dia sempat ckp"amek la gambar,tak takut"aku rse dia bukan org tempatan)
bukan ape
aku x puas hati btul
kalu betul laa bukan paking pelawat,nape letak paking pelawat???
aku nk marah pengarah hospital la cam ni
dah la tade paking,
kene jalan jauh lak tuh
x pe
ade ubi ade bas
mmg akan aku balas
kalu tak kene berdas das
aku sumbat dengan cil pedas

2 ulasan:

@tune® berkata...

wah...payah banget mau carik itew parking...
kalao aku jupe..aku lak blasah...dasar pak guard xsdar diri...

Hana berkata...

adek maness...sini x boleh parking adek maness...

Feedjit