Sabtu, 5 Januari 2008

red box wif dem.....







mc myang korang nmpk,ekceli aku tgh online kat red box sunway,
ade alip,j,atun,basha, n aku
mcm bese aku mmg bangga jadi rakyat malaysia,muleh online di mana saje tmpt yang ade wifi
aku takut nk tingalkan lappy ni dlm keta
sib baek alip ade tolon bawak
ringan bebanan akuuuu

atun tgh ingatkan balik memori dia nk nyanyi lagu apeee
hari ni,
kitorang gune kupon lak tuuu
hehehehehehehe
dapat satu head freeeeeee

bes wooooooooo
hehehehehhe

sape yang kat obersea tuh,moh le balek,buat2 x ingat msia lak
sape yang x dapek juin tuh,den mintak mahap la yo,kalu den x jomput,
bukan sbb ape,
kes exticed sangattttt

4 ulasan:

suya berkata...

wahhhhhhhhhhhhhhhhhhh besnyehhh leh apdet bog lam kalaokeeeeee

@tune® berkata...

canggih la...mmg susah nk recall nk nyayi lagu ape...
sbb rase nk nyayi smua lagu

helomynameisjaye berkata...

err..bukan ko nanyi seme lagu-kahhkahkahh??
hehe..

@tune® berkata...

mmg aku nyayi sme lagu...tp dlm hati...

Feedjit