Selasa, 18 Disember 2007

warkah utk cik BB

(sila bace dlm nada garau dan suasana bising)

kehadapan cik BB yang amat saye khianati,

wahai cik BB,

saya amat lah benci akan sikap sombong malah sumbing cik BB yang menunjukkan kepoweran yang ade pade pihak cik BB dan ahli jawatankuasa cik BB,

saya tahu saya mmg seorang yang sentiasa mengambil positif walaupon dikutuk mahupon di cacimaki oleh pihak cik BB.saya tahu saya tidak berape cerdik seperti cik BB dan sekutu,tetapi saye juge ade perasaan marah yang lebih membare dari seluruh kolam air panas di malaysia.

sehubungan dengan ini,saya akan mempergi mamposkan cik BB dalam hati,pikiran mahupun jantung saye,

sekiranye saya melayan cik BB dengan ikhlas,maknenye saye mmg pandai berpure2,sekirenye diri saye ini melayan cik BB dengan acuh x acuh,anggap la saye mahu menghentak cik BB dengan penukul dan spanar yang ade dalam keta kompeni kesayangan saye itu.

sekirenye cik BB ade masalah dengan saye,sila lah email ke palehotak@gmampos.com,atau talian pakse bayar 1-800-g-jahanam.pastinye aduan cik BB tidak akan dilayan ataupon cik BB akan dimaki secare terang-terangan.

akhir kate,g mampos utk selamenye......

wassalam

sekian,

2 ulasan:

@tune® berkata...

sape cik BB tuh?
ko bunuh jer...
dah tentu lenyap dr pandangan mate kasar ko

suya berkata...

cik bb g mapos!!

Feedjit