Jumaat, 14 Disember 2007

sebelom kami tau

hari: jumaat lps
tarikh : 2 hari b4 kayu kawen
mase : lps maghrib dibawa ke isya'
makhluk:aku,nazri,heri,wan n famli,bob,rahmat,adi,tajul
acara: melantak kat big plate
melalak kat KTV klang parade(kes mamat jepun yg gian nk melalak)
sebab musabab: konon lame x jumpe,nk enjoi b4 dpt result

acara melantak bapak maaaahaaaallll,name pon big plate,harge on bapok big,rase makanan x big,kirenye eatable,
ni time makan

time pilih lagu
aku ngan gaye separuh baring tunjuk skil depan derang

nmpk mcm aku je yg nyanyi,sebenarnye x,aku nyaris2 telelap sbb letih sgt,mane x nye,tgh makan tetibe ajak g melalak,kang kalu aku kate x mo,nnt tade penyeri lak,hehehehehe
bile tade aku di dalam gambor
kan cantek gambar tuuuu(heri,tajul hadi,akau.rahmat,bob-nazri tade dlm gambor,wan ngan famili dah balek dah time ni sbb kang ngamuk lak anak dia)

1 ulasan:

helomynameisjaye berkata...

wahwahwahh..kalaokeee so funnn

Feedjit