Rabu, 29 Februari 2012

perasaan ni,lagi teruk dr kalah main futsal

Aku menulis blog ni kat KLIA,smbil aku jeling2 org sekeliling neh,saje cuci mata,ekekee

A'a g buat umrah 2 minggu,tp,aku x sempat terjah dia,aku sms ngan call dia,dia kate dah masuk kt dlm train nk naik flight,aiseh,kalau x ,leh ar aku hntr 2 org dlm satu maseee..tp,sebab aku golek2 kat umah bam2 yg sgt bes tu,tepaksa la korbankan a'a,semoga dia dpt tunaikan umrah dengan aman walopon tak nengok muke aku...

Aku sedih,sbb,bam bam nk g holland 3 tahun,tp,x pe la,dia bukannye g sana g perang,urusan diplomatik kekdahnye...kawan lama dowh,since aku F1 lagi neh,gaduh,maki,gelak,semua ade,mak dia kalau kitorang menyelit kat umah dia,x bagi balik,owh mokcik,u sgt bes....

Mak dia masak sardin pon pedas,perut aku kompem la meronta2...

Aku nk pesan kat bam2
1. Jangan lupe solat,tu kan tiang agama,bukan tiang bendera
2.Jgn pakai sexy2,sbb sana sejuk,time summer,duduk je kat kedutaan,sna ade ekon
3.Jgn lupe lagu Negaraku,walopon nyanyi x penah sedap,konon ala2 choir,x pe,jgn lupe
4.Jgn lupe alamat umah...
5.Raya nnt,masuk la hntr salam perantauan kat dlm paper tu,mention nama aku,suya ngan aton
6.Menggatal biar berpada,
7.Jgn lupe mandi,
8.Keje elok2 kat sana,penat tax payers kat bayar ko,hahahahahahha
9.Carik tempat2 menarek kat sana,make sure cheap one okeh,
10.Jgn lupe main bbm,wats app,fb,tweet,ngan ape2 yg boleh menghubungkan kite semua...
Kem salam kat duta kat sana....
11.Jaga akidah ngan nama baik malaysia
12.Stay bam2,kalau ko x tembam,sape aku nk panggil bam2 lagi?????

P/s:insyaAllah aku aku tunaikan segala pesanan ko pada aku...

Stay fren forever

-from your awesome fren-

3 ulasan:

@tune® berkata...

huwarghhhh...nak g saneeee

chucky berkata...

same laaaaa

suya berkata...

hihi.....i miss faii

Feedjit