Rabu, 29 Februari 2012

layan hantu

Assalamualaikum kepada rakan2 yg baca blog ni,semoga korang happy,bahagia,dan senyum2 je hendaknye,harap2 senyuman korang manis dan sedap mata memandang,kalau rse tak manis,x perlu la letak gula pada senyuman kamu semua,sbb,kompem dah senyuman korang tu x ikhlas...

Aku menulis blog ni,dekat kampung cina,kat area broga,sambil jaga site,bukan ape,saje je aku nk cite pasal hantu2 yg jaga site,

QS aku ade cite kat aku,dia kate,pelik x nape kat bekas tapak pudu jail,tade pembangunan,tak de ape pon boleh buat,dia kate pada aku kan,kan kan,haaa,nk setat pura2 seram la tuh,dia kate,masa derang nk robohkan kawasan tu kann,semua mesin nk buat keje roboh kat situ x leh hidop,dah check ape semua,bawak keje luar,elok aje,masuk bekas pudu jail,asik x leh pakai,x mau HIDOP katenyeee,wahh,nampaknye mmg seswatu la kan,derang dah sembahyang pon,masih x leh,muahahhahaahah,cite tesebut,adelah cerita benar dr mulut QS aku,kalau dia tipu,maka,aku pon tipu,

Pastu kan,seken movie tp x la sequel,cite ni belaku kat aku,pergh,mmg seram la,cite ni belaku las wik,masa tu,time tu,hujan lom setat lagi,tp.angin mmg bertiup kencang,aku baru je nak stat balik keje kat situ,lps 3 hari machine piling tu rosak,perghhh,aku mengadu kat bos aku,piling machine tu rosak,sbb tu la aku x g site,trus dia kol org jaga machine tu,cina tu cakap,dia x semayang pagi,sbb tu la asik rosak,ngan mula2 masuk site,x semayang,haish,jgn la kate aku pecaya,aku biorkan aje....

Owh,sambong balik,tgh derang keje,aku lepak kat umah kongsi yg x de indon mahupon anak mereka duduk,pergh,masa tu,angin kencang,aku pon sandar la kat dinding plywood kat rumah kongsi tu,pastu,haish,mcm ade org tolak2 lak dinding tu,demmmmm sungguh,x pe,aku pon dengan muke cute,keje je...

Pastu,buat repot aku pakai 2 pen,satu pen hitam,satu pen merah,tgh buat keje,sambil kene tolak2 belakang aku ngn plywood,pen meraj aku x jumpe,ilang gitu aje,mencarut seketika,selama 3 saat je,pastu,aku istighfar,siap ckp "hey!jgn la kacau aku,hai laaa,g la main jauh2!"Kata Aku dengan nada separa bengis,sambil berharap,ape pon yg menggangu,x ganggu aku,g la kacau kilang sebelah menyebelah tu,demmm,puas aku crik pen merah aku nih,smbil baca2 ape yg patut,rse takut aku dh ganti rase hangen satu badan lak,las2,aku teringat,satu ketika dulu,aku pon penah kene benda yg sama,lalu aku pon pegang atas telinga kanan aku,wallah,pen aku ade situ je rupenye....,#23()@:/66/:;'+@*2_#*12)__:6/;'+!-tettttt,ayat seterusnye,x elok aku nk tulis

2 ulasan:

@tune® berkata...

seram sagt!!!!!!!!

chucky berkata...

ahaks.takut la tu kan

Feedjit