Isnin, 25 April 2011

rives saikologi

hari ni hari isnin,saya mmg suke hari isnin,
tiap2 hari saya suke hari isnin,

saya suke g keje,bile g keje,dapat la buang masa saya yang terluang tu banyak2...
kalau g keje,pakai kene semat,otak pon kne semat,baru la style...

kalau jalan jem,lagi la saya suke,saya boleh tengok org sekeliling saya,tengok mereka tengah gaya tensen dlm jem,buat saya tenang..buat saya senyum2...dlm hati saya kate,padan muke derang dalam jem,walopon saya berada dlm keadaan dan situasi yang sama,saya rasa,sgt tenang....

saya rase sgt cergas dan cerdas macam buku "Dik Cerdas " lakonan Shinchan dan keluarga serta rakan sekolah dan jiran tetangga beliau..ohh,saya suke buku dan cite Shinchan...damn u Shinchan

saya g keje awal..sbb eksaaaiiitedd sangat nk g kejeeeeeeee

........................................................

sile rives saiko segala yang saya tulis...wassalam



2 ulasan:

@tune® berkata...

xmo la rives saikologi..
aku mmg sukeee Mondayyy

chucky berkata...

sudah la kauuuu

Feedjit