Khamis, 21 April 2011

malaysia,tanah tumpah duitku

aku x sure,mcm mne cost of living kat mlaysia sekarang...
is it dat bad???
ntah laaa,aku jarang beli groceries,
the only thing dat i paid every month only....my car loan,house loan,streamyx,astro,hutang kredit kad...

tp,masa aku duduk kat lumut dulu,aku pon jarang beli groceries gak,
cume aku beli toiletries,dan ngam2 pulak toiletries aku,bile projek aku kat lumut habes,habes la toiletries semuanye....serentak habes.....

tp,setat kunun² nk duduk kat puerto rico snediri ni,pergh...apesal aku rase mop pon mahal gile...sponge bob pon mahal?????mak aiiii...rase nk bunuh je org yg keluarkan mop ngan sponge tuuuu..nk cepat sgt naik mekah ape ke????

dunia..oh dunia..or shud i say ...malaysia oh malaysia..

2 ulasan:

Aya Farquhar berkata...

betoll la..tambah2 duduk kl kan...skang nie ipoh maintain...heheeheh....mop murah lagi...sponge pon murah gak....ehek..

chucky berkata...

hahahah...rase nk duduk lumut..hahahaha

Feedjit