Jumaat, 16 April 2010

leceh betullah

1. stokin

aku hangen betul kalau stokin aku,tinggal sebelah,masa basuh ade sepasang,bile dah lipat,tinggal sebelah,x pon,kadang2,stokin aku mmg ilang sebelah......leceh betullah

2. potong lori

kalau ikut jalan lama,x de highway,kan macam haram pejalananye,nak2 pulak bile ade lori,tgh naik bukit..
dah la nk potong lori tu susah,sekali dah potong,ade lak manusia lain dlm keta cakap nk singgah benti sbb nk buang air or nk isi perut..leceh betullah

3. air

boleh pulak hari ni aku masuk opis,air takde,tepaksa aku keluar balik..leceh betullah

4. baju

g opis,mne penah aku nk pakai proper,tp,kadang2,bile angau aku dtg,boleh lak aku temenung nk paki baju ngan seluar ape,bile aku dah pikir mcm tu,mule la aku khayal sambil telambat g keje...leceh betullah

5 ulasan:

helomynameisjaye berkata...

hishh leceh2 je buat leceh semua ni.leceh la!

suya berkata...

haishh lecehh ah lecehhh...hishh

suez berkata...

eh leceh ah nak komen-komen ni.

suez berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.
chucky berkata...

heeheheh

Feedjit