Selasa, 27 April 2010

beratnyee

aku kan..selalu main futsal
pegi fitness ape bagai
jogging bagai
ntah pape ntah aku buat lagi,kunun nk bg badan aku yang dah nak mencecah 3 series ni nmpk fit dan muda
pakai losyen ntah ape2 bagai
bukan ape,aku buat tu smeua utk elakkan fitnah org,
aku x nk la org bekate

"haish,dah la x kawen lagi,tp badan dah macam ade 5 anak,aku ni yg dah 2 anak pon body mantops"

yelah kan kan,mulut longkan senang nk totop,mulut org kan payahhh,

tapi,aku agak kecewa dengan diri sendiri,
aku punye berat naik 1 kg...
aku inpom kat pegawai betugas mengkalibrate timbang kat umah(ayah aku yang macho),yang aku kata,timbang tesebut,dah x tepat,nak kene tukar baru dah ni...kene pakai dacing sbb,undi dacing dah naik kat parlimen hulu selangor

pegawai kat umah aku dengan bangganye pergi bekate alat timbang tuuu tepat dan betul,
sambil bersaksikan wanita terhebat didalam dunia (mak aku),pegawai pon menimbangakan dirinya sendiri sambil berkata
"berat ayah dah naik gak satu kilo????"
"memang x tepat la timbang ni"~dengan muke x puas hati,

kesimpulannye,
timbang kat umah dah rosak sbb berat atun yang dah naik menyebabkan timbang tu dah x
"built in inteligence"...


6 ulasan:

@tune® berkata...

hah?
da lari ke?
ape lagi...buat la calibration..

tp mmg rosak pon..ade ke berat aku lebih 47...
giler ke

suez berkata...

yah betul. semua penimbang dalam dunia pun dah rosak sebenarnye (ikut pengalaman aku timbang).

Zul Cavalera berkata...

chuck tgk la blog aku

Zul Cavalera berkata...

berat muscle, melebihi berat lemak...itu hang kena paham...

IEKA berkata...

hai nice blog..click me at http://skelertor2nd.blogspot.com/

Tanpa Nama berkata...

haha.rilekla kak chucky.baru sekilo.:) ati senang:)

Feedjit