Selasa, 14 Julai 2009

cerite berantai

****minyak tumpah***
  • semalam,masa aku nk smpai opis,ade lori x perasan minyak hitam dia dah tesebar atas jalan
  • banyak motor yg jatu wooo kat area sg long ke balakong
  • sampai polis dtg la nk tolong org yg jatuh tu(baik betul polis msia)
*** kelas aku(grrrrrr)***
  • aiseh,coordinator dah x mau layan budak2 PLK punye phone
  • banyak jadual clash ngan ntah pape ntah
  • kesian kitorang yg nk grad ni
  • dekan,sile amek eksyen sikit
***lagu kat msia***
  • aiseh,ape lah lagu2 sekarang ni,banyak yg amek part chorus lagu lame,korang x tau ke,lagu korang tu,originallnye dah mmg sedap,yg korang g amek lagu headwind la,isabella la,ape2 lah,konon buat pembaharuan lagu lame la,
  • patut x yah buat cenggitu,lagu lama tu mmg dah sedap sangat,lag korang yg korang cipta, pon sedap sangat arrangement musik nye,
  • bile korang amek lagu2 lama,aku rase dah mcm x de oraginality lagu korang..
  • sila improve buat chorus sendiri
***eksiden***
  • hari ni,hari selasa,biasenye,aku ngantor kak su g kelas kat UM,so,biasenye,jalan ok aje,sekali,aku smpai kt trapik light,kanan g pantai dalam,kiri g UM tu,
  • perghh,ramai lak mamat moto berenti,aku siap ade bomba ngan polis lagi,askar je x de
  • aku x tau apahal,smpai org yg gune kerinchi link pon berenti la,pandang bawah,
  • mase aku lalu tu,aku cume nmk seijik keta langgar tiang aje,tp,aku still pelik,apsal,sume manusia pandang ka bawah,(kawasan tepi tu ade macm gaung)
  • lps tu,Hot FM bg tau,ade bas masuk kat lorong motor....BAS TUUUUUUU!!!!
  • aku bajet,drver tu ingat dia tgh bawak moto kot....
***Radio Kt MSIA***
  • aku x tau sape tiru sape,tp aku tau,radio era tiru suria fm..(40 min muzik-era,suria dah naik jadi 50 minit muzik aje)
  • lantak korang laa,janji korang pasang lagu yg best,kalu korang pasang lagu cam haram...
  • baik aku dgr BFM(buisness FM-89.90fm),lg best
  • part main kutuk2 stesen radi pon ade (yg ni dah lama tejadi)..x paham aku,mcm budak kecik,kalau nk kutuk,terus terang je laaa (x fresh vs hot fm)
  • so far,aku dgr,x penah lak hot fm lawan balik
  • hotfm lak,buat segmen otai...alaaaaaahhh,x yah namekan segmen tu,segmen otai laaaa,main je lagu2 lana tuuuuu,
dunia...duniaaaa



3 ulasan:

suya berkata...

aah
ngade je xfesh tuh
bebduak men kotak

jijah montel berkata...

tadi eksiden tu masuk paper.. gila betul..

@tune® berkata...

ko nih asik ngomel jer...

Feedjit