Selasa, 21 Julai 2009

aku dan mak aku

aku,nk layan sinetron?????
oeeewww..its so not me oke......
x kuase aku nl layan sinetron yg cite nye ntah pape,pastu tu...jalan cite lembab
banyak dengki mendengki
ewwwwwwww
.....
itu dulu beb.........dulu aku mmg x suke sgt layan sinetron

ni sume bepunce dari mak aku le
mule2,ajak aku tengok cite Intan
muke awek heroin,bukannye cun sangat...
muke minah kampong yg mcm duduk kat pendalaman sumatera x pon kalimantan
(time ni aku tgh earsdrop,nk try paham ape yg bos aku tgh ngumpat ni)

sekarang,cite Sekar la pulakk
heroin yang sama ngan cite Intan
grrrrrr.cite kelakar2 sedih
Photobucket

cite ni la menyebabkan aku......tido lambat
hehehehe
lagu sinetron dlm cite ni,dah jadi lagu faveret mak aku,
sebeolm ni lagu Leto(ruang rindu)
sekarang,lagu Dmassiv lak (merindukanmu)



Saat aku tertawa diatas semua

Saat aku menangisi kesedihanku

Aku ingin engkau selalu ada

Aku ingin engkau aku kenang

Reff :

Selama aku masih bisa bernafas

Masih sanggup berjalan kukan slalu memujamu

Meski ku tak tahu lagi engkau ada dimana

www.rizkyonline.com

Dengarkanlah aku kumerindukanmu

Saat aku mencoba merubah segalanya

Saat aku meratapi kekalahanku

Aku ingin engkau selalu ada

Aku ingin engkau aku kenang

Back to reff :

4 ulasan:

helomynameisjaye berkata...

eh rindu je ni..ko kenapa nok?ekekeke

jijah montel berkata...

aisyohhhh.. cik as punye penangan.. anak dara nye pun jadi angau jugak..

chucky berkata...

j:ko tau la kan,sekali angin ahngau aku dah sampai....mau ngigau sepanjang zaman

cekgu:nk buat camne,kat mane tumpahnye kuah,kalau x kedalam perut (sile bg tau anak murdi,ini peribahasa yg salah)

@tune® berkata...

eleh...
besh ape sinetron!!

Feedjit