Rabu, 29 Oktober 2008

diskasi pompuan

venue:the rock(meja batu) uitm
ahli:anom,paei,aku,intan
objektif:subjektif

intan
"nape mate ko ade eye beg ki?ko ni mesti rajin stadi nih,smpai x tdo malam"

anom
"bukan stadi,telebih tdo"(mmg memahami aku neh)

paei
aksi menarik tali bra aku (kureng hasam)

aku ade eye beg sbb,aku selalu temankan mak aku tengok cite intan(alaaa,cite indon tuh),ngan aku main game yang sam syiorkan kat haku

dulu j bg petua suh letak timun,
aku malas

nk tanye suya ngan iera,aku tengok,derang pon bela eye bag

x kan tanye hana ngan ann,

atun lak,
tiap kali jumpe,sure aku lupe nk tanye

seput
ntah bg jawapan ntah idok

ijoy
sure dia uh tanye iera

jadi,ade ape2 produk ke?

tp,kalu ade pon,sure aku buat or beli lps exam,skrg x de mase neh

lps aku abes exam baru aku nk enjoi sampai lebam

karaoke anione?




8 ulasan:

@tune® berkata...

ahh..penat² aku bela..xkan nk buang begitu saje..
bag ni leh bawak g vekesen tuh..xkene xtra luggage pon...

helomynameisjaye berkata...

aku bagi idea aku sendiri pon rupe mcm rakun.huhu.ko letak ais la.same je efek dia.

chucky berkata...

time kasih korang

sEapUt "c@ berkata...

erk! kalo ko tanya aku.. aku jwb tape biarkan jerk.. leh la ko lepak2 same ngan panda...

karoke?? nak ikooot..

chucky berkata...

aku ngan panda tidak sehaluan
hehehe

:: iera :: berkata...

hahah siot! aku punye eye bag, tak bela pun, dia mmg bg free..cume dia soh pilih nak kaler ape je.. :P

Tanpa Nama berkata...

chuck.....
pas letrik jom karok kat kelang...
gua gian beb...
-opahjelite-

Hana berkata...

nak karaoke sambil naik kete baru..hahahah..

Feedjit