Khamis, 9 Oktober 2008

ape patut aku jawap???

adik aku yang nak kawen ni kak cik,bukan atun,yang lagi bawah dr kiteorang

pasti ade soklan yang tanye,"yang ni ble lagi?"

patut ke aku ........

  • angkat kaki
  • angkat kaki letak kat muke si penanye?
  • senyum kambing itam
  • bagi jawapn "saya kawen pada 12.12.2012"
  • saya x besedia
  • aku bg tau "saya pekak ni,tlg gune bahasa isyarat"
  • saya x mau kawen
  • buat2 pandai(x kan nk buat bodoh sbb aku kan pandai)
  • mencarut pada si penanye(mencarut x pe kot kan suya?)
  • tunjuk isyarat lucah (astaghfirullahalazim)
  • pura2 dah kawen dan dah ade anak


8 ulasan:

suya berkata...

boleh caki...kite caruut pade org yg suke mengguris hati kite kan?tp kalo aku...pandang muke org tu dan senyum...pastu kate"mind ur own fucking bussiness arr macik"pastu tunjuk jari tengah.pastu sepak muke die..pastu pijak perot die tarik rambut...lagi....am i going too far?

M H A N I berkata...

ko jwb jer...jodoh xsmpi lagi..
pstu ko tny balik kt tukang penanya tu.."de calon tuk saya ker..?"
.
.
.
ak sgt buhsan ble org duk tny soklan2 cenggini...

:: iera :: berkata...

jawab je "esok!"
esok esok esok..lame2 fedap laa dia..hahahaha..

helomynameisjaye berkata...

aku suke alasan cacat pendengaran.bunyik mcm epektip tambah2 lagik ko wat penyakit lembu gilakk..tkpon start meracau.pehh...gilaaa..

@tune® berkata...

kalau aku...
aku suh ko jawab..kahkahkahk

suez berkata...

"nanti cuti sekolah saye kawen"

sEapUt "c@ berkata...

ko jwb bagi la ku duit 8juta.. kompen aku leh wat kenduri kawen esok!!

*psst.. suya tu gangster ek.. pergh!!! larik!!

chucky berkata...

suya: ko nk aku kene kejar ngan bapok aku satu meru ke?lps tu ko pon tengok aje kan

mahani: aku pon busan, tp jawapan ko agak sopan laa

iera:esok?hehehehe,bagus2

j:aku nk try buat2 sakit sawan babi sambil mencarut babi babi babi

put:nnt aku mintakkan,ko nk gak x?

swana: aku bukan cekg skolah,enitaim muleh kawen punye



ude:ko neh mmg la,susahkan aku dah nih

Feedjit