Rabu, 9 April 2008

jumper

hari ni,
tension gua x naek
tp,gua letih,

nape gua mau ade power jumper

  1. pg2 kene arrange kje kat port,pastu g miting kat mid veli,miting kul 9.30,aku gerak 9.25,sib setat lambat,aku amek paking kt luar je,tamo bayau-sbb tu gua mau ade power,leh cepat smpai tempat laen,sbb gua suke las menet.
  2. tetibe dpt kol,ade workers kene tangkap ng polis port,bg tau bos,gua mau g setel ke?bos suh gua g,gua mau pecut,tp tayar keta pecah mase kat fast lane,gua ingat mende la keta gua gegar semacam,cepat2 benti tepi before simpang s222,lps pj hilton,gua tukar tayar,ade india tolong,non stop cam gua nk perintah negara je,-tu yang gua mau jadi jumper
  3. kat port,banyak keje gua,selain keje,mau jumpe org2 port gak,mau setel brg ke,ape ke,bile dah sane sini org panggil gua,gua rse kekadang x sempat-sbb tu gua mau jadi jumper
  4. gua mau g holidei,tp,gua mau cepat sampai-lg la gua mau jadik jumperrrrr
  5. gua mau rompak rumah org kaye yang korap,sbb makan duit rakyat,
  6. gua nk rompak keta sport
p/s:sbb tu jumper x wujud,sbb ramai nk cpt kaye

3 ulasan:

helomynameisjaye berkata...

hihi..
tokyo==>rome==>nu york==>egypt===bek to meru in nanosecond??
i loooikee...

@tune® berkata...

huhu..
i mau jumper..tp xmo lompat2...
i gayat!!

chucky berkata...

hohoh
bese la
kalu dah hebaaak,

Feedjit