Ahad, 27 April 2008

its my life


aku nk final,
tp aku tengah bengang
tp x kan aku nk marah kot
sape la aku nk marah org laen

jadi aku simpan je
rase dalam hati aku ni
macam selalu
x cite ngan sape2
sbb aku ni jenis yg memboringkan
x fun
etc.....

dah aku ajak kuar makan
tp x leh kan
bukan sekali 2 kali
dah banyak kali aku ajak
x nak sudah la
tepakse la gua makan sorang2 mcm tiap2 hari

lps ni aku nk pindah umah
nak stat idup baru
bagus gak

takde sape nk juin journey aku
aku nekad nk g solo jek
ape nk jadi,jadi la
aku berserah je pada Allah
parents aku pon x bising
aku proceed je lah.

aku penat keje
aku penat stadi
jadi aku nak rehat

4 ulasan:

helomynameisjaye berkata...

u've been workin way too hard.its taim to go vekesyen amma..

@tune® berkata...

yelah...
g arr rehat..
cian dah aku tgk ko..
sik tgk csi jer...
anime ko da xtgk dah..

lenkali ajak aku kuar mkn..
sure aku nak

Hana berkata...

jom jom pegi makan..sampai lebam!

suya berkata...

jom g pukul org ngeeee
ko nak pindah mane?nak dtg lepak
:D

Feedjit