Selasa, 11 September 2012

terbaik


pada ketika dan saat ini,saya rasa,badan saya adalah dalam kondisi yg terbaik.
tidak terlalu kurus,tidak terlalu booncit...
tp,ketika saya menaip bait2 ayat dlm blog saya ni...
saya sedang mengalami kecederaan dibahagian lutut kiri yang saya tak pernah rasekan...amatlah perit sehinggakan saya mahu mencangkung pon x mampu,syukur alhamdulillah ayah saya telah membina tandas duduk utk kami sekeluarga..walopon yg cangngkung tetap feel lagi bes....stop pasal jenis2 tandas.

walo ape pon,saya tetap besyukur dengan ape yg tejadi pada saya..
saya tgh rest...main futsal,tp,saya akan tetap g jogging..hahahahah

letak ais 20 min,lps 2 jam.letak balik ais 20 min...aktiviti yg paling ganas sy boleh lakukan...jogging secara perlahan.......

stomach eksesais...sbb nk carik lg 5 pax,skrg ade 1 pax je........

ape pon,saya besyukur......

sile abaikan je penyanyi ni,lagu dia dah makin okey...

3 ulasan:

aizuemi berkata...

aku rasa... kecederaan sama yg pernah aku alami dahulu..

@tune® berkata...

bukan kecederaan kekal kan?kalau x..ko main paralimpikla....

paralimpik patut dpt habuan yg sama dgn chong wei tau!

chucky berkata...

ye azu,tp kembali pulih dah ni

ude..kalau aku masuk paralimpik,aku akan dapat habuan mcm chong wei,pastu,income tax pon kejar aku

Feedjit