Isnin, 3 Oktober 2011

baby tv,mak saya,himawari dan saya

baby tv kt channel 618,adoiii laaa...mmg laaa..telah menyebabkan himawari asik nk tengok channel tu..adeh....kang,kalau saya x bagi,dia ngamuk dan buat onar kat umah mak saya,makenya,saya relakan aje,dan saya juga telah menghapal beberapa lagu2 dalam channel tesebut,katun2 yang ade dan binatang2 yang terdapat di channel tersebut...

tapi,paling hebat,mak saya yang sekolah biasa2 saje telah mengenali dan boleh betutur dalam bahasa engrish hanya karena menonton baby tv,
mak saya x sebut gajah dlm bahasa melayu okey,sebut elly saje,nama fendek utk gajah,begitu juge bile beliau menyebut iti,DUCK okey...

dan juga,menyanyi lagu rakyat britain....perghhh.....

tak caya,meh dtg umah mak aku,

antara cite kat bby tv yang adeee


saya pula,x dapat nk layan cite kegemaran saya....huarghhh

4 ulasan:

Aya Farquhar berkata...

kelazzz mak u.....hihihi

@tune® berkata...

kehkehkeh

ape boleh buat...

suez berkata...

where is grenpa...?

chucky berkata...

adehh....dah x de da bby tv

Feedjit