Ahad, 6 Disember 2009

pengalaman shopping saya



best fren is like diamond
diamond are forever
therefore....best fren forever.....(BFF)

to all my best buddy out there who loved shopping very mucchhhhhhhhhhh!!!!!

saya tak suke shopping,
shopping selalu buat saya penat
dah la penat,duit pon habes,
saya juga agak buta feyen~saya tak kesah
saya lagi sanggup main pingpong,main badminton ngan main futsal dr g shopping
shopping dgn mereka ni lagi penat dr main semua game diatas

sbb,
mereka akan pusing seluruh tempat sehingga mereka puas hati,jiwa,raga dan perasaan utk hanye mewindow shopping

contohnye,sekiranya mereka ingin membeli seluar,
mereka akan pusing ke,
tempat baju
tempat kasut
tempat underware
tempat kasut semula
tempat beg
tempat brg kosmetik
tempat pakaian kanak2
tempat underware semula
try baju di fitting room
tempat brg2 elektrik
tempat seluar(time ni blom beli lagi)
tempat baju (start masuk fitting room)
pegi tempat kasut semula
tempat barangan dapur
tempat beli seluar (ok,time ni dah beli seluar)
tempat hendbeg,
~list ini akan beterusan smpai derang rase penat
......lps tu,belek brg punye laaa lame,

kalau kuar dgn mereka ini
tanak beli barang pon boleh jadi beli brg
tak de duit pon boleh ter ade duit
tak cukup duit pon boleh jadi cukup duit
tanak tgk brg pon boleh tertengok brg

tp,
walopon penat,letih,lesu,
saya tetap keluar dengan mereka...
sbb,saya kenal mereka dah lebih dr 10 tahun....
lgpon,kalau takde saya,
sape nk pegangkan brg2 mereka time mereka masuk ke fitting room,mencuba kasut2 yg ade,jaga beg mereka?semasa mereka tgh sebok2 pilih brg?
lgpon,melepak dan membuang masa bersama diaorang,bukannye selalu....
kalau selalu,sudah tentu saya akan pangkah mereka....
tp,saya akan pastikan yang saya tidak memangkah jamban seperti cerita ali baba dan 40 penyamun...

kerana,mereka la kawan terbaek yg saya ade.......

p/s:semasa menulis blog ini pon,saya dah rasa penat


3 ulasan:

helomynameisjaye berkata...

hahahaha..supir in action!!

jijah montel berkata...

miss chucky seorang kawan yang baik ati.. forever!!!

chucky berkata...

supir dan besfren tegar
ngeh ngeh ngeh

Feedjit