Rabu, 18 November 2009

pesan mak saya

mak kata
"bawak moto baik²,
dah mlm ni,
jaga diri bawak moto,
belikan je ape² yg ade kat pasar tu,mak makan aje"

aku pon baca doa,sebelom bawak moto,
niat aku mmg suci,
nk belikan mak aku makanan,
sambil belikan makanan utk diri sendiri,

tanpa memakai helmet
tade bawak lesen
aku bawak moto,

keadaan gelap,cahaya samar2,
menyebabkan semua bangla x nampak,
ditelan cahaya kegelapan,

ni kalau aku telanggor bangla ni,
sure salah bangla tu,sbb aku tak nampak derang.....
heheheheh

5 ulasan:

helomynameisjaye berkata...

aku tk penah naik moto ngan ko.hohohohho

@tune® berkata...

jay..suya penah naik moto ngan aku!!!

jijah montel berkata...

ko memang ada talent jadik minah rempit.. kan?

chucky berkata...

mari merempit besama saya

suez berkata...

woi tak pakai helmet!

Feedjit