Rabu, 19 November 2008

proton kat tepi hiway kesas

hari ni kan,aku mc,
tp aku ade appointment nk sebis keta aku
pastu kan
kat sini best
td, aku tengok ade keta lotus,satria neo modified kaler putih,poton saga lame,satria neo yang derang menang rally,
piala2 derang

pastu,ade lak muleh main intenet
suke gileee aku

tp,aku bengang ngan ade la anak beranak lelaki ni,
asyik derang je konker pc kat sini,ade 2,dua2 pulak derang konker,
tp.sbb aku nyampah ngan anak beranak ni,selambe je aku mintak nk gune pc
pastu,muleh lak bapak dia buat muke belagak ngan aku
mcm la td aku x dengar dia tanye kawan dia pasal nk book tiket kat air aisa
pastu siap tanye kawan dia lak tu,pasal airpot tax,paspot kalu x de, ntah pape lagi ntah,
pastu,mcm la aku x tau,org tau tu,sms kawan dia suh dia kol balik,
banyak kali lak tu3
elleh,lagi nk belagak ngan aku
mcm x penah gune intenet je
sekejap2 x pe la,
public punye tempat ko nrang nk konker smapi 2 jam

waaaaaaaaaaaaarrrrrrrrrrkkkkkkkkkkkk luuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu

ok lah, aku nk blah dah,sbb aku nk konsider org lain pon nk gune

tatatatatatat

(kat sini bessttt)))

3 ulasan:

suya berkata...

ko sepak je..belagak pulak gune brg pablik.

@tune® berkata...

hihihi..gle kejam suya..

lenkali bawak kitorg...baru pakai proton dah eksen!!

chucky berkata...

nnt aku sepak+sepuk
gunela brg tempatan

Feedjit