Ahad, 25 November 2007

fuhhh

fuhhh,fuhhhh,aku tgh buang habuk yang ade dlm bog haku nih,
yelah,dah lame aku x nulis,naek behabuk la,

aku,mcm bese,bz sangat smpai x smpt tulis n bace bog,
punca kenape aku bz korang tgk je gambor2 yang aku kasik ni

ni kilang before kitorang ranapkan and buat yang baru

ni dlm prosess clearing
skrg life aku fixed.sbb tad kelas kan
so pagi kalu rajin aku kul 7.30 dah smpei site
kalu malas 9.30
lunch mmg x sempat,
balik umah baru makan
perghhh,sedap betul masakan mak aku,
walopon dia cume goreng telor je,sedapnye x tehingge
besenye 6 lebih aku smpai umah trus tgk cite alias kat axn,
dah lame x layan alias
bes wwwooooo
sbb tade kelas,so aku pon melepak smpai malam dpn tv.
tgk cite ape yang ade,kalu cite bes aku tdo lmbt
cite x bes aku lps isya' dh tdo daaaaahhhhh
skrg ni hari sabtu pon aku keje smpai ptg.saje je,
aku malas nk g shopping komplek
tatau nk tgk+carik ape
wiken maen futsal,
itulah life aku semase ketiadaan kelas

yang nyate aku maken itam,hehehehh
itam itu manis

ni lagu yang aku mesti layan pepagi b4 haku buat keje

luluh-samsons


Tiada ulasan:

Feedjit