Isnin, 18 Jun 2007

bank negara

tadi,aku g bank negara,singgah jap,nk amek c-ris repot(repot yang nk tgk aku ni dah senarai itam ke blom)
alhamdulillah,selamat,gue lom lagi dlm kategori tu,
sementara tggu kat situ aku duduk2 la,
tgh duduk tu ade lak bau yang x menyenangkan,bau cam hapak je kat kerusi tu,
hampeh tul,kalu masuk bank negara tu,mmg mcm best gile,staff sume pon ok,tp sofa dia hapak,
haram je,aku harap sofa yang aku duduk tu je layang berbau,yang lain ok,
ntah la,kekadang mcm tu lah manusia kot,
harapkan muke lawa,tp hati busuk,
aku berdoa agar aku bukan dlm kategori tu dan mintak dijauhkan.

3 ulasan:

:: iera :: berkata...

what the...?
hahaha..ko tak puas ati ngan sofa ke, tak puas ati ngan orang ni dude? :p

Ijoy berkata...

pehhh, dasat la blog ko ni caki. paling aku tak tahan, aku bukak², terus terpampang sebeso² alam gambo ko. klasik gitu. hehehe. akan aku taruk link blog ko ni kat aku nye blog. happy blogging dan yg pasti...next entry mesti pasal perhentian. hehehe

chucky berkata...

hahahah,
rara,aku x pueh hati ngan sofa,service mmg best,

joi,heheh, saje je aku letak gambor besau2 taku ko tade nmpk
hahahah

Feedjit